قیمت مدرک تحصیلی برای رتبه بندی شرکت

4.3
(24)

قیمت مدرک تحصیلی برای رتبه بندی شرکت

 

برای استعلام قیمت مدرک تحصیلی برای رتبه بندی شرکت ؛ یا کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

 مهم   (((چنانچه قصد همکاری با استار ثبت جهت رتبه بندی و اجاره مدرک خود رادارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید ،و جهت همکاری با افراد دیگر و صرفا جهت استعلام قیمت ، غیر از استارثبت با همان شرکت ها هماهنگ شوید، لطفا برای زمان خود و دیگران ارزش قائل شوید )))    مهم 

09197391030

02188880703

همانطور که میدانید شرکت هایی که قصدگرفتن رتبه پیمانکاری  در رشته های عمران، آب، برق، مکانیک، تاسیسات، معماری،کشاورزی وسایر رشته ها را دارند بایستی دارای نیرو های امتیاز آور باشند.

منظور از نیروی امتیاز آور افراد و مهندسینی می باشند که دارای مدرک دانشگاهی در همان رشته مورد تقاضا بوده و قبلا دارای سوابق کاری بیمه ای  در همان حوزه باشند.

منظور از سوابق کاری مهندس امتیاز آور در واقع “فعالیت در یک شرکت دارای رتبه مرتبط” می باشد به طوری که هم نقش اساسی در انجام پروژه ها داشته و هم از طرف شرکت دارای بیمه تامین اجتماعی باشد.

در نهایت هر شرکت جدید که قصد اخذ گرید را دارد می بایستی در هیئت مدیره خود دارای مهندس یا مهندسینی باشد که قبلا دارای سابقه بیمه از شرکت های دارای رتبه باشند.

 

 

09197391029

02188880703

 

 

 

تامین مهندس جهت رتبه بندی شرکت- قیمت مدرک تحصیلی برای رتبه بندی شرکت

  • برای گرفتن رتبه پیمانکاری در یک رشته، باید یک نفر مهندس امتیاز آور با 7 سال سابقه بیمه که 36 ماه اخیر آن را ظرف 4 سال اخیر دریافت کرده باشد، در هیئت مدیره شرکت متقاضی الزامی می باشد.
  • چنانچه شرکت متقاضی اخذ رتبه پیمانکاری در دو رشته باشد می بایست دو مهندس امتیاز آور با دو رشته مختلف ( مورد تقاضا ) با حداقل 3 سال سابقه بیمه می باشد.

مدارک مورد استفاده جهت رتبه بندی

در ۳ مقطع کاردانی  کارشناسی – کارشناسی ارشد

در رشته های

عمران 

معماری

مکانیک

برق

شهرسازی

کشاورزی

زمین شناسی

صنایع

معدن

سد سازی

تونل 

آبیاری

سازه 

زلزله 

خط و ابنیه

ماشین آلات کشاورزی 

متالوژی

نفت 

مدیریت

حسابداری

کامپیوتر 

جغرافیا

کارتوگرافی و …

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

As you found this post useful...

Follow us on social media!

Comments (4)

  1. احسان
    خرداد 08, 1402 \ب.ظ\31 4:15 ب.ظ

    با سلام لطف میکنید بفرمایید که قیمت مدرک مهندسی عمران با سابقه بیمه ۷ سالو دو ماه از یک شرکت معتبر عمرانی در تبریز واسه قرارداد دو ساله چقدر هستش ؟

    • starsabt
      خرداد 09, 1402 \ب.ظ\31 3:57 ب.ظ

      سلام ودرود برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

  2. احسان
    خرداد 08, 1402 \ب.ظ\31 4:18 ب.ظ

    در ضمن لطف کنید بفرمایید که از بابت مشکلات قضایی و مالیاتی فرق بین اینکه عضو هیئت مدیره بودن با مدیر عامل بودن چی هستش ؟

    • starsabt
      خرداد 16, 1402 \ق.ظ\31 10:15 ق.ظ

      با سلام و درود
      با توجه به این که موسسه ما بعد از اخذ رتبه ، مهندسین رو از هیئت مدیره خارج میکنه بنابراین هیچ مشکل اداری برای افراد پیش نخواهد آمد و البته عضو یا مدیرعامل هیچ فرقی نداره با توجه به این که داخل هیئت مدیره باشید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.